Değerli Meslektaşlarım, bu konuda bir yardım ricam olacak.
Ben bugün bir Gsm Operatörüne bağlı faturalı hattımın tarifesini değiştirmek isterken, telefonla müşteri temsilcisini aramakla uğraşmak yerine, işimi internet üzerinden halledeyim dedim ve tarifemi iternet üzerinden değiştirdim.
Tarifemi değiştirdikten hemen sonra baktım ki,aşağıda bir not var:
Anlık paket değişikliklerinde yeni geçilen paketin ve eski paketin sabit ücretleri aynı anda faturanıza yansır

Beynimden vurulmuşa döndüm.
Daha sonra,müşteri temsilcisini aradım. Allah'tan bu kez 5 dakikalık bekleme sonunda ulaşabildim kendilerine. Durumu aktardım. Yapabilecekleri bişey olmadığını, iki sabit ücreti de ödemem gerektiğini söyledi. Hesap kesim tarihime 2 gün var ve ben ekstradan 15 TL daha ödemek zorundayım.
Acaba benim bu konuda yapabileceğim bişey var mı? Başvurabileceğim her hangi bir hukuki yol mevcut mu?
Bir fatura döneminde iki sabit ücret aynı anda alınabilir mi?
Ayrıca,fatura gönderme mecburiyeti varmış operatörlerin. Demin araştırırken gördüm. Benim faturalarım hiç gönderilmiyor. Önceden de bu duruma kızıyordum ama fazla aldırış etmemiştim. Çok da sorun olmuyordu. Geçen ay,gününü geçirmişim ve bir de gecikme faizi ödedim. Ayrıca, müşteri hizmetlerini aradığımızda 15-20 dakika bekletilmemiz konusuna da sinir oluyorum. Dakikalarca insanları bekletiyorlar. Bu konuda da bişey yapabilir miyiz?
Son olaydan sonra,diğerlerine göz yumuyordum ama bugünkü olay, bardağı taşıran son damla oldu. Elimden geleni yapacağım.
Yardımcı olursanız sevinirim. saygılar
