Şifre

Turkish Law English forum dedicated to Turkish Law

letter to the jandarma

Yanıt
Konu İçinde Arama Konu Araçları  
Old 27-10-2010, 19:43   #1
Konuk

Varsayılan letter to the jandarma

a letter has been received by the jandarma and it asks them to investigate a uk citizen. he may or may not have allegedly misused his position as baskan and may or may not mis-appropriated some complexes funds. It also says he used to operate property management/services company with no work permit. And take on property owners work and employ locals to do the work whilst the owners were in uk. It also had a copy of a very rude letter he sent to a turkish citizen. The jandarma are investigating these allegations. A friend of mine said I sent the letter to the jandarma and they want to interview me. If I do not go to be interviewed they will stop the investigation and accuse me. Accuse me of what, that is presuming it was me that sent the original letter, what can I be accused of????
Yanıt

Şu anda Bu Konuyu Okuyan Ziyaretçiler : 1 (0 Site Üyesi ve 1 konuk)

Forum Listesi

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Yanıt Son Mesaj
Jandarma cezaevi koruma nöbetinde uyursa hangi suç oluşur? Yargı yolu ? Armağan Konyalı Meslektaşların Soruları 4 21-12-2009 20:17
Letter of Motivation - Niyet Mektubu Yazimi Yavanna Yüksek Hukuk Eğitimi 1 04-01-2009 12:20
İlçe Jandarma Komutanlığının Borcu İcra carnerion Meslektaşların Soruları 3 26-05-2007 07:28
Jandarma Kimlik Kontrolü orhan_b Hukuk Soruları Arşivi 0 18-02-2005 16:18

THS Sunucusu bu sayfayı 0,04659605 saniyede 14 sorgu ile oluşturdu.

Türk Hukuk Sitesi (1997 - 2016) © Sitenin Tüm Hakları Saklıdır. Kurallar, yararlanma şartları, site sözleşmesi ve çekinceler için buraya tıklayınız. Site içeriği izinsiz başka site ya da medyalarda yayınlanamaz. Türk Hukuk Sitesi, ağır çalışma şartları içinde büyük bir mesleki mücadele veren ve en zor koşullar altında dahi "Adalet" savaşından yılmayan Türk Hukukçuları ile Hukukun üstünlüğü ilkesine inanan tüm Hukukseverlere adanmıştır. Sitemiz ticari kaygılardan uzak, ücretsiz bir sitedir ve her meslekten hukukçular tarafından hazırlanmakta ve yönetilmektedir.